MANTRELE ZODIILOR

MANTRELE  ZODIILOR

 

Se considera ca cele douasprezece semen ale zodiacului reprezinta,  symbolic, cele douasprezece etape de evolutie pe care individual trebuie sa le stapaneasca pentru a atinge cel mai inalt nivel de constiinta posibil. Plecand de la aveste dousprezece etape de evolutie, este posibila existenta a dousprezece mantre creatoare care permit integrarea valorilor spiritual favorabile cresterii personale.

 

BERBEC:

Ma affirm, actionez constient si iau decizii singur. Imia sum individuatia si independent mea.

 

TAUR:

Gasesc securitatea in interiorul meu si dezvolt propriul meu simt al valorilor. Ma ancorez de Pamant si-mi exprim in mod firesc senzualitatea.

 

GEMENI:

Comunic cu o mare deschidere de spirit si ascult parerea altuia. Imi exprim din plin ideile si dezvolt spiritual de discernamant.

 

RAC:

Ma detasez de trecutul meu si de cei din jurul meu spre a-I iubi pentru ceea ce sunt  si nu pentru ceea ce imi aduc. Imi exprim emotiile cu siguranta deplina.

 

LEU:

Ma individualizez si gasesc sursa iubirii in mine. Devin constient ca sunt un creator.

 

FECIOARA:

Obtin increderea si relaxarea. Dezvolt simtul discriminarii si al umilintei. Depasesc orice forma de limitare.

 

BALANTA:

Imi deschid inima, impartasesc experiente agreabile cu altul si tin seama de nevoile lui, fara a deveni dependent de el.

 

SCORPION:

Ma deschid schimbarii si transform in mine tot ceea ce trebuie sa existe pentru a descoperi adevarul finite mele interioare. Sacralizez sexualitatea.

 

SAGETATOR:

Ma concentrez asupra telului, cel mai elevat posibil, fara a ma limita. Dezvolt o mare incredere in univers si mai curand experimentez  decat cred.

 

CAPRICORN:

Concretizez material toate gandurile creatoare  utile revelatiei functiei mele interioare si mi le asum cu toata libertatea.

 

VARSATOR:

Devin din ce in ce mai clar si spontan in orice domeniu si ma dedic din ce in ce mai mult nevoilor finite mele interioare.

 

PESTI:

Ma eliberez de orice forma de limitare, dezvoltand o incredere nelimitata in mine si in potentialul meu intuitive, inspirit si creator.

 

Leave a Reply

